INFORMACE PRO NEVĚSTY 2022

08.10.2021

Milé nevěsty , blíží se Váš svatební den a Vy jste se rozhodla,že já bych měla být Vaše Makeup-Artist pro Váš velký den.Moc si toho vážím a je to pro mě veliká pocta <3

Ráda bych Vás však tímto informovala o tom,jak by vše mělo probíhat - aby obě dvě strany byly spokojené a vše bylo perfektní :

1) Napište mi DATUM A MÍSTO

2) KOLIK lidí budu líčit?

3) MÁTE ZÁJEM I O ÚPRAVU VLASŮ ? - ráda Vám doporučím pro účesy kadeřnici

4) KDY BY JSTE RÁDA ZKOUŠKU MAKEUPU ? ( stačí měsíc před svatbou)

5) JAK Vám makeup SEDL?

6) DEN SVATBY : MOJE MÍSTO

Datum a místo jsou 2 zásadní věci - zda mám volný termín a zda jsem schopna dojet na místo svatby. Pohybuji se hlavně PRAHA A OKOLÍ cca do 1hodiny jízdy autem. Pokud máte svatbu dál, prosím nejdříve se zeptejte - ráda dojedu i dál- ale musím líčit alespoň 4 svatebčanky (včetně nevěsty)

Pokud plánujete svatbu ještě dál např. Znojmo,Brno,atd..  -)

JE NUTNÉ NA MÍSTO PŘIJET O DEN DŘÍVE A PŘESPAT TAM

Tzn. že já den předem se sbalím,připravím a přijedu na místo. Cena za přespání v místě svatby je 2000Kč. Díky tomu ,že musím odpoledne odjet již nemohu vzít další klientky u sebe. Prosím ubytování zařizujete i platíte Vy- prosím ubytování by nemělo být pro mne společně se svatebčany - často oslavují již den před svatbou a mě se pak třeba třásly okna do 2:00 do rána s tím,že budíček jsem měla v 4:30. 

Kolik lidí budu v den svatby líčit? Podle toho upravíme časový harmonogram, který je NUTNO dodržet. NEVĚSTU líčim vždy první či druhou někdy i třetí- ALE NIKOLIV poslední.

Vlasy a účes - pošlete mi foto Vaší představy a já Vám ráda sdělím,zda jsem schopna Vaší představu splnit či ne a doporučím Vám kadeřnici. S hairstyilstkou Darjou pracujeme zároveň tzn. že já líčím a ona během toho češe. Ušetříme tím mnoho času. Kadeřnici můžete kontaktovat přes její INSTAGRAM @hairstylist_prague (její ceník by měl být zkouška účesu 1500 Kč , účes v den svatby 2000 Kč 9kč/Km) NEJEZDÍME SPOLU - každá vyjíždíme z jiného bydliště,či pak zase pokračujeme za dalšími klientkami na jiná místa. Do cestovného se taky promítá čas strávený na cestě.Nebo máme jiný harmonogram.Můžete si samozřejmě najít jakoukoliv svou hairstylistku. Toto je pouze mé osobní doporučení.

Zkouška makeupu je NUTNÁ. Většinou je u mne - KARLÍN - PROSÍM připravte si fotku,obrázek makeupu ,který se Vám líbí. PROSÍM na zkoušku přijďte nejlépe sama nebo jen ve dvou- potřebuji na Vás klid a vše v klidu probrat a prozkoušet. Pokud chcete vzít někoho s sebou,nejdříve se prosím zeptejte. Pak je také možnost zkoušky ve studiu u kadeřnice v Karlíně. Tam pak dorazíme všechny a vše prozkoušíme a prokonzultujeme.

Po zkoušce mi prosím napište JAK Vám makeup sedl a co by jste popřípadě ráda změnila.

V Den D potřebuji VYSOKOU židli - barovku (či si sednete na stůl), KLIDNÉ světlé místo s prostorem na můj makeup kit. Většinou s sebou vozím RingLight ,který se postará o perfektní světlo.

PROSÍM nebuďte nervózní a svůj den si v klidu s Proseccem v ruce užijte <3

Když líčím v den svatby , potřebuji také klid A aby i VY jste v pohodě seděla a nechala o sebe pečovat. Prosím nezvedejte se 10x a neodcházejte řešit klíče,kravaty,boty,výzdobu či květiny. To platí i pro mluvení či stálé psaní na mobilním telefonu.

Pusťe si svou oblíbenou hudbu,relaxujte a buďte krásná <3

ZKOUŠKA SVATEBNÍHO MAKEUPU JE NUTNÁ

ZKOUŠKA JE NUTNÁ. Milé nevěsty zkouška je nutná ihned z několika důvodů:

1) KAŽDÁ PLEŤ JE JINÁ - músíme zvolit ten správný typ makeupu,aby sedl Vaší pleťi perfektně a opravdu vydržel, další věc je jak silné krytí chcete- někdo chce úplně jemný makeup,téměř neviditelný a někdo preferuje výraznější s plnějším krytím.

2) BARVY - každá klientka preferuje jiné odstíny a tóny líčení,nevěsty přicházejí s přáním matných stínů,nebo s výrazným třpytem,do růžova či do bronzova- někdy samy neví co by rády a proto je zkouška tak nutná - častokrát pak ale v den svatby přidávám či ubírám,také někdo preferuje tvářenku do růžova někdo nedává tvářenku vůbec a to samé platí o rtěnce. Často řešíme také rozdíl mezi teplou a studenou barvou.

3)TVAR - milé nevěsty - některé jsou zvyklé na kočičí tvar oka,jiné zase mají rády oko vytvarovené spíš jako panenka, některé požadují stíny ,,do ztracena'' od toho máme potom zkoušku aby jsme si řekly a já pro Vás pak vytvořila v den svatby Váš perfektní vzhled. To samé platí o konturování a bronzování. Někdo preferuje výrazné kontury někdo opravdu jemné.Někdo chce bronzové opálení a jiná nevěsta zase chce porcelánový vzhled.

MILÉ BUDOUCÍ NEVĚSTY - POUŽÍVÁM JEN TY NEJLEPŠÍ A NEKVALITNĚJŠÍ PRODUKTY NA TRHU. NEMUSÍTE SE BÁT,ŽE VÁM MAKEUP NEVYDRŽÍ. MAKEUP ODE MĚ DRŽÍ CELÝ DEN CELOU NOC! TO JE MÉ KNOW HOW,KTERÉ VÁM ZAJISTÍ DOKONALÝ VZHLED PO CELÝ DEN.

MAKEUPU SE VĚNUJI JIŽ 5.TÝM ROKEM A MÁM ROČNĚ OKOLO 60TI NEVĚST.

LÍČENÍ NĚVĚSTY PRO MĚ NENÍ O TOM DOJET NALÍČIT A ODJET.

LÍČENÍ NEVĚSTY JE PRO MĚ O TOM VŠE SI VEČER PŘED PEČLIVĚ PŘIPRAVIT,PROMYSLET,PODÍVAT SE NA FOTKY ZE ZKOUŠKY, VŠE VYČISTIT,VYDEZINFIKOVAT,SBALIT A JÍT BRZY SPÁT :-)

RÁNO PAK PŘIJÍŽDÍM PLNÁ ENERGIE ELÁNU A NADŠENÍ,PROTOŽE SVOU PRÁCI MILUJI A VÁŽÍM SI VAŠÍ DŮVĚRY.

ZÁLOHY : Prosím o zálohu 1000 Kč do 5ti pracovních dnů od domluvy. Detaily a č.ú. Vám ráda zašlu.

Záloha není vratná - místo Vám vždy závazně rezervuji. Pokud bych termín zrušila já samozřejmě zálohu vrátím.